Éledmód program – a nőiesség és a férfiasság jegyében!

30 napos mentorprogram, érted

Csatlakozz te is a kihíváshoz a Naplód beszerzésével. Lacsny Éva vagyok, téged pedig üdvözöllek a 30 napos kihívás első napján. Ebben a posztban egy bemutatkozást olvashatsz rólam, a kapcsolódó tapasztalataimról, illetve bemutatom a 30 napos életmód program részleteit.

Ne félj, a változás jó!

Az életmód program által arra szeretnélek motiválni, hogy menj szembe a félelmeiddel, és a kifogásaiddal. Ez is egy döntés, egy elhatározás, mert tudod, hogy valamivel elégedetlen vagy. És onnantól lehet tenni az apró lépéseket minden nap. Életmódot változtatni nem egyik napról a másikra tesszük. Fokozatosan történik. Kell idő elengedni azt, amihez ma még ragaszkodsz, és kell idő beépíteni azt, ami ma még idegen, és új.

A változás akkor épül be, amikor rutinná, szokássá válik

Nálam például, a második gyermekem megszületése után kezdtem el belemélyedni a testépítés világába. Igyekeztem kihasználni azt az időszakot, amíg otthon tudtam lenni a gyermekeimmel. Eleinte küzdelmes volt, később szépen rendszerré fejlődött, és az életvitelem részévé vált a testépítés.

Számomra mindig is fontos volt, hogy ne csak anya legyek, hanem megtartsam a nőt, a nőiességemet.

Te gondolkoztál már azon, hogyan tudod elválasztani a szerepeidet? Ugye mersz időt adni magadnak is a 24 órában, és törődsz a benned élő nővel?! 😉

Mit mutat a mérleg?!

Sokat kutattam a táplálkozástudomány területén és nagy gyakorlatot szereztem edzők által a testtudatos edzés felépítésében. Azt tapasztaltam, hogy heti 3-4 kemény edzés mellett, mindennapos elfoglaltság volt a főzés, és az előre tervezés. Minden a konyhában dől el! Olyan 70% étkezés és 30% edzés, a siker kulcsa!!! Tehát hiába edzel, ha szarul kajálsz, gyengébb eredményt érsz el, hosszabb idő alatt!

Testépítés kontra szexuálterápia

Jelenleg szexuálterapeutaként dolgozom, ám az a rendszer, ahogyan vizsgálom az embert és az összefüggéseket, kiterjesztett, az ember teljes lényére alkalmazom. Számomra az ember az egy egész. Nem szeretem részekre szedni. Így amikor egy problémát vizsgálunk, nem csak a szexuális zavarokról beszélünk, hanem kitérünk az egyén legtöbb életterületére, és a párkapcsolatra is (ha van). Így áll össze a test, a lélek és a psziché szentháromsága. Ha bármelyik területen zavar keletkezik, az kihatással van a többi területre is.

Ez egy 30 napos önismereti út lesz

A meglévő rendszerszemléletemből szeretnék átadni neked: gondolkodásmódot, tudást, és tapasztalást. Az életmód program neked szól, melyben a saját önvizsgálatod alapján fogsz válaszokra, megoldásokra, utakra találni azon kérdésekben, mint „mikor” és „hogyan”. A 30 napos kihívás nem egy sablon. Ez egy önismereti út, melyben te magad teszed meg saját felfedezéseidet. Miközben én itt vagyok, és támogatlak, segítelek. A mentoráltam leszel erre az időre mindenképpen.

Köszönöm, hogy csatlakozol

Az első lépés, hogy csatlakozz zárt FB csoportomhoz, majd szerezd be saját naplódat. E mentén haladunk a programmal, és ez alapján tudom kísérni a személyes fejlődésedet, illetve mentoráltként támogatni.

Betekintő a nőiesség naplóba

Betekintő a férfiasság naplóba

Nyomtatott formában, ingyenes szállítással érkezik meg hozzád. Így te magad, kézzel írhatsz bele. Itt tudod megrendelni.

Amennyiben megelégszel az online (ingyenes) naplóval, nem kell mást tenned, mint leadni a megrendelésedet emailben az itk@intimitascoaching.hu címen vagy a FB oldalamon. (Ez egy átmeneti megoldás, amíg nincs kész az ehhez kapcsolódó feliratkozó oldal.)

A program tartalma

Ne aggódj, ha megcsúszol a napló beszerzésével. Hisz úgyis, neked is kell néhány nap, amíg átgondolod a saját életed, és azt, hogy Te min változtatnál. Miben szeretnél fejlődni?

Íme a sorrend és a témák:

  1. Te min változtatnál?! Mi a célod? Mit érzel, mit látsz problémának jelenleg, amivel meg kell küzdened?
  2. Tartsunk önvizsgálatot! Önámítás, és magas lécek helyett, nézzük azt, ami reális lehet.
  3. A fejünkben élő ideális kép – Hogyan jutunk arra a képre, vízióra. Mennyire valóságos, elérhető. Milyen az ideális nő? Mit vársz magadtól.
  4. Testkép – „Vézna kontra dagi”
  5. Vázrendszerünk a lelkünk tükre – hogyan tudunk elcsúszni. Hol fáj, hol vannak a deformitások. Mi fáj a testben, mi fáj az életben?!
  6. Étkezés – hogyan figyeljük meg a napirendünket és az étkezésünket. Majd hogyan tervezz előre.
  7. Formák és típusok – Ektomorf, mezomorf, endomorf. Neked milyen a tested? Hogyan határozzuk meg a testalkatunknak, az anyagcserénknek és a mozgásszintünknek megfelelő makró tápanyag szükségletet, és a bevitt kalória mértékét.
  8. Folyadék bevitel – mikor, mennyit, miért igyunk. Mit érdemes elkerülni. Hogyan használható a folyadék a fogyásnál.
  9. Táplálék kiegészítők – hogyan tudjuk a programot megtámogatni természetes kiegészítőkkel, és pótolni, ami hiányos a szervezetben. Beszélek a vitaminokról, az aminosavakról és az ásványi anyagokról.
  10. Az életető vérkeringés – kapcsolat a légzés, a vérkeringés és az emésztés között. Miért kell odafigyelni a vércukor szintre, az inzulin termelődésére. Kitérek a cukorbetegség megelőzésének fontosságára, illetve a speciális igényekre, ha már kialakult.
  11. Lerakódásaink – a cellulit és a kötőszövet lazulása, ereszkedése. Kitérek a bőrproblémákra, és arra, hogy ez pszichésen milyen megterhelő, akár szégyenteljes tud lenni.
  12. PCOS – Röviden beszélek a PCOS-ről is, mert sok nőt érint. Ez egy speciális rendellenesség, van akinél elmúlik és van, akinél állandósul. Mire kell figyelniük, miért fontos számukra a megfelelő étrend és a rendszeres mozgás.
  13. Edzés – kardió vs erőnléti edzés. Mikor melyiket, miért, hogyan.
  14. Stressz az életben, stressz az izomban – Megküzdési stratégiák.
  15. Szedd össze magad! – akaraterő, kitartás, elhivatottság vs negatív meggyőző gondolatok („Úgysem vagyok rá képes!”). A gondolat teremtő ereje – belső programozás.
  16. Depresszió és az érzelmi hullámvölgyek – Hogyan kezelhetők az érzéseink, gondolataink. Van-e kiút a depresszióból?!
  17. Külsőnk és a szégyen – általában nők küzdenek (főleg intim helyzetben) azzal, hogy nem szeretné feltárni bizonyos testrészét a férfi előtt, és igyekszik takarni valamilyen módon. Hogyan alakul ki bennünk a szégyen, tudnánk-e róla beszélni, engednénk-e hogy a párunk feloldja…
  18. Magabiztosságot növelünk – mindaz, amit elsajátítottál a program során, bízom benne, átformálta az önmagadról alkotott véleményedet, az énképedet, és az önbecsülésedet.
  19. Éld meg a nőiességed/férfiasságod!– miért nem érdemes árnyékban, takarók alatt élni. Legyen az ruha, smink, manír a viselkedésben…. Élvezd a természetességet.
  20. Beszámolók – ki, hogyan élte meg a kihívást, mi változott, mi az egyéni tapasztalata.

30 napon át itt vagyok. Életmód váltó mentorprogram, neked. Ingyenes, elérhető tartalommal.

Holnap folytatjuk!

Szeretettel,

Lacsny Éva

szexuálterapeuta és életvezetési tanácsadó

A szexuális egészség 9 pontja

INGYENES